We krijgen nu al geen geld binnen, laat staan als je zulke grote sponsors volledig uit vrije wil afslaat; bezopen! We zitten helemaal niet in de luxe positie om dit soort keuzes te maken. Je moet pakken wat je pakken kan. Het is 5 voor 12. 8 uur geleden - 16 december 2022 om 13:57 # 278892 Bob Peeters mogelijk naar Helmond Sport 8 uur geleden - 16 december 2022 om 13:49 # 278891 lbz zinkend schip? Dat jordens als AD communiceert is toch niet meer dan logisch? Verstoppertje spelen? Ik vind het nogal uitspraken.
Dat is wat bepaald of een schip vaart of zinkt, niet de emotie van de zeer korte termijn. rodahatz Kijk dat is een antwoord op de vraag wat de funders nu dan zouden kunnen communiceren, dank je. Die snap ik ook nog wel. 16 december 2022 om 16:02 We hebben inmiddels de 10e spelersbegroting en staan op de 9e plek. Er zit dus geen enkele verbetering in. Dat zijn feiten, geen emoties.
Een goede trainer vindje nu toch niet denk ik. 16 december 2022 om 17:57 Precies. Bovendien is hij kampioen van Canada geworden. Natuurlijk vergelijkbaar met een niveau clubs als Helmond en Dordrecht. Maarja toch iets haha. 4 uur geleden - 16 december 2022 om 18:03 # 278935 Lodi schreef:Het idee hier dat de funders 5jaar aan roda verbonden blijven, Ongelofelijk. Het eigen broek ophouden verhaal:) Denken jullie nu werkelijk niet dat deze mensen op enig moment zich gaan afvragen, heeft dit wel zin? Gaan we hier mee door? Vergeet hun opmerkingen over levensvatbaarheid en ander gezwets niet. Een profclub runnen vergelijken met het reguliere bedrijfsleven slaat nergens op. Dat had Streppel heel vlug door.
6 uur geleden - 16 december 2022 om 16:04 # 278909 LBz Batistuta dus emotie bepaald of een club een zinkend schip is. Dat is wat bepaald of een schip vaart of zinkt, niet de emotie van de zeer korte termijn. 6 uur geleden - 16 december 2022 om 16:02 # 278908 StefanRaets schreef:045J schreef:StefanRaets schreef:LBz schreef:Batistuta schreef:Johnnie schreef:lbz zinkend schip? Dat jordens als AD communiceert is toch niet meer dan logisch? Verstoppertje spelen? Ik vind het nogal uitspraken.
6 uur geleden - 16 december 2022 om 15:40 # 278904 www. com045J schreef:StefanRaets schreef:LBz schreef:Batistuta schreef:Johnnie schreef:lbz zinkend schip? Dat jordens als AD communiceert is toch niet meer dan logisch? Verstoppertje spelen? Ik vind het nogal uitspraken. Vraag me af in hoeverre je dit hard kunt maken? Waaruit blijkt dat we een zinkend schip zijn? En wat maakt dat iemand anders dan de AD dient te communiceren? 7 uur geleden - 16 december 2022 om 15:36 # 278903 StefanRaets schreef:LBz schreef:Batistuta schreef:Johnnie schreef:lbz zinkend schip? Dat jordens als AD communiceert is toch niet meer dan logisch? Verstoppertje spelen? Ik vind het nogal uitspraken. Vraag me af in hoeverre je dit hard kunt maken? Waaruit blijkt dat we een zinkend schip zijn? En wat maakt dat iemand anders dan de AD dient te communiceren? 7 uur geleden - 16 december 2022 om 15:35 # 278902 LBz schreef:Batistuta schreef:Johnnie schreef:lbz zinkend schip? Dat jordens als AD communiceert is toch niet meer dan logisch? Verstoppertje spelen? Ik vind het nogal uitspraken.
En nu is het mijn taak om jou te vertellen wat de echte verantwoordelijken moeten gaan vertellen om een zinkend schip te redden??? Ik zou het niet weten Johnnie. Maar verstoppertje spelen is geen optie meer 9 uur geleden - 16 december 2022 om 13:29 # 278888 Socio, ik jou volgen. Maar Roda JC moeten stoppen met al die onzin, maatschappelijk projecten vital manager en geen gok bedrijven als geen sponsor te nemen etc etc, hou aub op met die onzin, al het geld moet gewoon het eerste elftal in, ALLES, Een aantal supporters zeggen nu kijk die club en die club met die lage begroting, ja dat zijn uitzonderingen, ik ben van mening als de funders al hun geld wat nu al is weggegooid in 1 of 2 jaar in de club hadden gestoken, zodat we hoogste begroting hebben van de KKD dan is aan de knappe voetbal koppen om de juiste goede spelers te halen, zodat we terug kunnen keren naar de eredivisie.
PEC Helmond Sport kijken live stream 12 december 2022
4 uur geleden - 16 december 2022 om 17:58 # 278933 Ivar schreef:Misschien is kah dan nog niet zo ervaren en zeker niet op dit niveau maar ik ben er wel van overtuigd dat hij absoluut betaalbaar is. ;) 4 uur geleden - 16 december 2022 om 17:57 # 278932 Misschien is kah dan nog niet zo ervaren en zeker niet op dit niveau maar ik ben er wel van overtuigd dat hij absoluut betaalbaar is. ;) 4 uur geleden - 16 december 2022 om 17:51 # 278931 Hofland gaat echt niet komen. Laat je niet gek maken 4 uur geleden - 16 december 2022 om 17:46 # 278930 Roda7United schreef:Socio schreef:Aantallen zijn maar cijfertjes en komen niet met de werkelijkheid overeen. Kijk als voorbeeld maar naar de wedstrijd van afgelopen zondag.
Vraag me af in hoeverre je dit hard kunt maken? Waaruit blijkt dat we een zinkend schip zijn? En wat maakt dat iemand anders dan de AD dient te communiceren? 8 uur geleden - 16 december 2022 om 13:45 # 278890 RJC2000 9 uur geleden - 16 december 2022 om 13:32 # 278889 Jij ging helemaal los toen ik me oprecht afvroeg of we komende dagen iets van Phoenix gingen horen. Omdat er behoudens Jordens niemand is die naar buiten kan treden. Die heeft met zijn statement dat we op de goede weg zijn het laatste restje geloofwaardigheid bij mij verloren.
Vraag me af in hoeverre je dit hard kunt maken? Waaruit blijkt dat we een zinkend schip zijn? En wat maakt dat iemand anders dan de AD dient te communiceren? 8 uur geleden - 16 december 2022 om 14:06 # 278894 O4 schreef:RJC2000 Roda moet ALLES in het eerste elftal stoppen, schrijf je. En dat is juist hetgeen je 100% kunt vergeten zo lang de funders aan het roer zitten. Dat zal onder hun leiding nooit of te nimmer gebeuren. Voor jou is het kennelijk nog steeds niet duidelijk dat het sportieve aspect bij de funders pas op de tweede plaats komt.
578, dan heb je maar 3978 roda fans. Mega weinig en dat was ook goed te zien op tv. Ook wel te begrijpen natuurlijk, resultaten zijn slecht en het voetbal niet om aan te zien. Daarbij betaal je ook nog om 2uur lang in de koud te mogen zitten. 4 uur geleden - 16 december 2022 om 17:40 # 278929 Als ze echt hofland halen, hebben ze totaal geen ambitie. Hij heeft tot nu toe nergens goed gepresenteerd als trainer, daarbij is hij in hart en nieren fortunees MOET JE NOOIT WILLEN! AL was het de laaste trainer op aarde, Dan nog niet. 5 uur geleden - 16 december 2022 om 17:34 # 278928 Hofland hahahaha ja zeker, puur sensatie die komt niet 5 uur geleden - 16 december 2022 om 17:16 # 278927 West14 schreef:Ze schijnen dus echt bezig te zijn met Hofland.
Roda JC Kerkrade | Homepage
"Roda zal zichzelf moeten kunnen bedruipen", is hun heilig doel en komt dus bij de funders op de eerste plaats. Voor de funders maakt het niets uit als Roda pas over bijv. 5 jaar promoveert!! Als Roda dat kan realiseren vanuit een zelfredzame situatie, dan hebben de funders hun doel bereikt. Verder kraak je in jouw laatste zin Peters af. Die moet eveneens naar de pijpen dansen van de funders. Zij zijn de baas en niemand anders! 16 december 2022 om 13:32 Als Roda niet binnen 5 jaar promoveert is het gewoon afgelopen met de club, tenzij de funders bereid zijn ook de komende jaren miljoenen in de club te blijven pompen om die net in leven te houden.
Dat getuigt echt niet van vooruit willen. 6 uur geleden - 16 december 2022 om 16:30 # 278919 Flinke ambitie de ontslagen trainer van Top Oss binnen hengelen 6 uur geleden - 16 december 2022 om 16:24 # 278918 West14 Dat kan ik mij moeilijk voorstellen. Hofland is een rasechte Fortunees en als je één iemand niet als trainer wilt hebben, dan is hij het wel. Die zou bij Roda nog bewust de boel laten verknallen in sportief opzicht. Verder kan ik mij onmogelijk voorstellen dat hij zelf ooit voor Roda zal kiezen.
8 uur geleden - 16 december 2022 om 14:05 # 278893 Als we zelf onze broek moeten willen ophouden houd dan geen grote sponsors als wedkantoren buiten de deur! Al die andere 33 clubs doen het wel en wij willen het liefste jongetje van de klas spelen. Maatschappelijk bezig zijn is prima maar dit slaat echt volkomen door. Kom dan met een beter plan of alternatieve sponsors. Nee we krijgen te horen dat we wederom het 10e budget van de fucking KKD hebben.
Voetbal vandaag op tv | Eredivisie live kijken ESPN
VVV Venlo – Roda JC Kerkrade: Live score, updates and
8 uur geleden - 16 december 2022 om 14:15 # 278897 Batistuta schreef:Johnnie schreef:lbz zinkend schip? Dat jordens als AD communiceert is toch niet meer dan logisch? Verstoppertje spelen? Ik vind het nogal uitspraken. Vraag me af in hoeverre je dit hard kunt maken? Waaruit blijkt dat we een zinkend schip zijn? En wat maakt dat iemand anders dan de AD dient te communiceren? 8 uur geleden - 16 december 2022 om 14:14 # 278896 Het is zoals het is, accepteren dat nacompetitie hoogst haalbare is. Helmond als concurrent kunnen we afschrijven, Jurgen kan er helemaal niks van. Hopen op een goede middenvelder, was toch al nodig en een coach die leert hoe een voorsprong vast te houden 8 uur geleden - 16 december 2022 om 14:07 # 278895 Johnnie schreef:lbz zinkend schip? Dat jordens als AD communiceert is toch niet meer dan logisch? Verstoppertje spelen? Ik vind het nogal uitspraken.
PEC Zwolle - Go Ahead Eagles » Tussenstand & Live stream
Live Voetbal Op Televisie | Vanaf nu mis je geen wedstrijd meer!
785 toeschouwers gemiddeld; 19/20 - 5. 883 toeschouwers gemiddeld; 20/21 - COVID-19; 21/22 - 5. 084 toeschouwers gemiddeld; 22/23 - 7. 689 toeschouwers gemiddeld. Ik kan me behoorlijk vergissen, maar volgens mij is het huidige seizoen het drukst bezochte seizoen van al onze achtereenvolgende KKD-seizoenen (14/15 niet meegerekend). 16 december 2022 om 15:31 Vorig seizoen hadden we echt geen gemiddelde van 5084, weet niet waar die cijfers vandaan komen. 16 december 2022 om 15:35 https://www. voetbal.
Vraag me af in hoeverre je dit hard kunt maken? Waaruit blijkt dat we een zinkend schip zijn? En wat maakt dat iemand anders dan de AD dient te communiceren? 16 december 2022 om 13:45 7 van de laatste 10 wedstrijden verloren, geen cent te makken, en het stadion zit vrijwel leeg. Ja, Roda is heel goed bezig! Peters lijkt me best een sympathieke kerel, maar hij is gewoon de trekpop van de funders. 16 december 2022 om 14:06 Goede samenvatting.
(Livestream-tv) Jong Ajax VVV kijken stream 24 oktober 2022
Keuken Kampioen Divisie: Het laatste nieuws, uitslagen
Roda Kantine